Doručení objednávky nábytkového kování je možné následujícími způsoby:
1) Přeprava kurýrem - cena za doručení 130 Kč s DPH při objednávce do 4000 Kč, při objednávce nad 4000 Kč zdarma.
2) Zásilkovna - 144 Kč s DPH.
3) Toptrans - 260 Kč s DPH pro objednávky jejichž součástí je i zboží, které nelze poslat jiným přepravcem. Jedná se hlavně o profily v délce přesahující 1,5m. Při objednávce do 4000 Kč, při objednávce nad 4000 Kč zdarma.
Po zabalení objednávky Vás budeme informovat emailem o odeslání objednávky.
Další email Vám odešle přepravní společnost, která Vám bude doručovat zásilku v den vyzvednutí zásilky v našem skladu.
V den doručování zásilky Vás bude přepravní společnost informovat emailem o doručování zásilky.
Během doručování Vaší objednávky Vás bude informovat dopravce o doručování zásilky SMS zprávou. V případě zásilky doručované DPD Vás bude informovat o přibližném čase doručení.
Jednotlivé způsoby dopravy jsou podrobně popsány níže.
Za objednávku můžete zaplatit následujícími způsoby:
1. Dobírka - za zboží zaplatíte při převzetí zboží, přepravce je povinen vystavit Vám pokladní doklad o převzetí hotovosti.
2. Bankovním převodem - za zboží můžete zaplatit předem převodem na náš bankovní účet, Vaše objednávka bude odeslána po připsání platby na náš účet. Pro snazší identifikaci uvádějte jako variabilní symbol číslo objednávky a do popisu platby uveďte Vaše příjmení.
3. Hotově - za objednávku můžete zaplatit v hotovosti na při převzetí zboží v naší prodejně.
3. Online platba kartou - za objednávku můžete zaplatit platební kartou na platební bráně, na platební bránu budete automaticky přesměrováni po vytvoření objednávky.
1) Přeprava kurýrem - cena za doručení kurýrem pro objednávku do 4000 Kč s DPH je 130 Kč s DPH, při objednávce nad 4000 Kč platíme dopravné za Vás.
Doba doručení zásilky je 24-48 hodin od odeslání zásilky. Cena za přepravu nezávisí na počtu kusů ze kterých zásilka sestává. V den doručení zásilky budete o doručení informováni SMS zprávou. Balíky jsou doručovány systémem od dveří ke dveřím a tedy za první uzamykatelné dveře na adresu kterou určí příjemce během objednávkového procesu. Objednávky jsou doručovány během pracovních hodin.
Při přepravě kurýrem vybíráme nejvýhodnějšího dopravce s ohledem na parametry zásilky. Menší zásilky posíláme prostřednictvím přepravní společnosti DPD, větší a více kusové prostřednictvím přepravní společnosti Toptrans, paletové zásilky prostřednictvím přepravní společnosti GEIS.
2) Zásilkovna - 144 Kč s DPH
Je to inovativní způsob doručování balíků. Nemusíte čekat na příchod kurýra, ale vy se rozhodnete kdy si pro balík přijedete v rámci otevíracích hodin výdejního místa, v případě doručení do Z-Boxu si můžete balík vyzvednout kdykoliv. Výdejní místa a Z-Boxy jsou umístěny v obchodních centrech případně na místech s dobrou možností parkování. Většina výdejních míst Packeta je otevřeno i během víkendů s dlouhými otevíracími hodinami. Po uložení balíku na výdejním místě nebo v Z-Boxu budete informováni SMS zprávou a oznámením v aplikaci (pokud ji máte nainstalovanou).
Pro vyzvednutí balíku ze Z-Boxu je třeba mít nainstalovanou aplikaci Packety, zapnutý Bluetooth a GPS.
Do Výdejního místa Packety lze uložit zásilku následujících parametrů:
Zásilka, která se skládá pouze z jednoho balíčku.
Balíček, jehož nejdelší strana nepřesahuje délku 120 cm.
Balíček, jehož součet obvodu a délky nepřesahuje 150 cm.
Balíček, jehož hmotnost je menší než 15 kg.
Budeme Vás kontaktovat telefonicky v případě, že bude balík do kterého zabalíme Vaši zásilku přesahovat maximální povolené rozměry Packety a domluvíme si s Vámi individuálně jiný způsob doručení.
Cena za přepravu je stejná v rámci celé České Republiky.
Pojištění
Všechny zásilky jsou pojištěny příslušnou částkou, při přebírání zásilky je třeba zkontrolovat obal balení a při jeho poškození je třeba toto poškození zapsat do přepravního listu. Urychlíte a usnadníte tím vyřízení případné reklamace. Bez škodového zápisu je téměř nemožné vyřešit reklamaci s dopravcem pozitivně.